Tuesday, September 8, 2015

မရြတ္ခ်င္တဲ႔ကဗ်ာနဲ႔ ရြတ္ခ်င္တဲ႔ကဗ်ာ

ညက..ေရွာင္တိမ္းေနရတဲ႔ သပိတ္ေမွာက္ေက်ာင္းသားေလးတေယာက္ရဲ ႔ စေတးတပ္တခ်ိဳ ႔ကို ဖတ္မိရင္း ေၾကကြဲ..။ကိုယ္႔သားေလးအရြယ္မို႔ သူ႔ေမေမကို သူ..ယံုၾကည္ခ်က္ေတြ မေအာင္ျမင္မခ်င္း..အိမ္မျပန္နိုင္ေသးတဲ႔ အေၾကာင္း ေရးထားတဲ ႔စာေတြကို ဖတ္ရင္း..စာနာမ်က္ရည္ေတြ၀ဲ..။ကဗ်ာေလးတပုဒ္ကို သြားသတိရမိတယ္..။၈၈အေရးေတာ္ပံုအျပီးမွာ မဂဇင္းတေစာင္ထဲမွာပါတဲ႔ ဆရာၾကီး ေမာင္လင္းယုန္(ရွမ္းျပည္)ဘာသာျပန္ထားတဲ႔ ကဗ်ာပါ..။စာေပကင္ေပတိုင္ေတြ ဆင္ဆာျဖတ္ျပီး ေငြမွင္သုတ္ထားတဲ႔ေအာက္ကေန ရေအာင္ ကူးထားမိတာ.ကို မွတ္စုစာအုပ္ထဲမွာ..ျပန္ရွာမိတယ္..။William Barnesရဲ ႔ The mother's dream တဲ႔..။ဆရာၾကီး ေမာင္လင္းယုန္က...ေမေမ႔အိပ္မက္..လို႔ ဘာသာျပန္ထားတယ္..။ " ေမေမ႔အိပ္မက္" သည္ည ..က်မအိပ္ေမာက်စဥ္ အိပ္မက္ျမင္ခဲ႔ရ ရင္တြင္းအသည္းခိုက္ေၾကကြဲစရာ ခုတိုင္..က်မ ငိုေနဆဲပါ။ က်မ ပူမွဳပြြါးေအာင္ထားရစ္ခဲ႔တဲ႔ က်မရဲ ႔ ရင္ႏွစ္သည္းျခာ၊သူ႔ ရုပ္ပံုလႊာ ေအာ္..သည္ရင္ေသြး၊ က်မ ေမြးပါရက္ မေကၽြးသာတဲ႔ မယ္႔သည္းျခာ။ ေကာင္းကင္ဘံုျမင္႔အတြင္း ခ်င္းနင္း၀င္ကာ ၊က်မရဲ ႔ ကေလးကို ရွာစဥ္ ညင္ညင္သာသာ သန္႔သန္႔ၾကည္ၾကည္ ကေလးမ်ား လာခဲ႔ၾက အစီအရီ။ အျဖဴေရာင္၀တ္စံုကိုယ္စီ လက္မွာကိုင္စြဲ လင္းထိန္တဲ႔ မီးအိမ္ကေလးေတြကလည္း ကိုယ္စီကိုယ္ငွ ခြဲခြဲျခားျခား ျပတ္ျပတ္သားသား ျမင္ရေသာ္ျငား စကားသူတို႔မဆိုရွာၾက။ အဲဒီေနာက္မွာေတာ႔ ေၾကကြဲ၀မ္းနည္းေနတဲ႔က်မရဲ ႔ ကေလး သူကေလးရဲ ႔ အလွည္႔ေရာက္လာေတာ႔ အို..သူ႔မီးအိမ္မွာ မီးျငိမ္းေနပါေပါ ႔။ ထြက္မဲ ႔ဟန္အျပင္မွာ က်မရဲ ႔သံသယကို ေျခဖ်က္ဖို႔ ေျပာခဲ႔ေပ "ေမေမ႔ မ်က္ရည္ေၾကာင္႔ ျငိမ္းတာပါေလ..ဘယ္ေတာ႔မွမငိုပါနဲ႔ ေမေမ" တဲ႔။ ေမာင္လင္းယုန္(ရွမ္းျပည္) ျပန္ဆိုသည္ က်မသည္ကဗ်ာကိုအသံထြက္.. မရြတ္ခ်င္ဖူး..။စိတ္ထဲမွာ သိမ္းထားလိုက္တယ္..။ေဟာင္းႏြမ္း၀ါက်င္႔ေနတဲ႔ မွတ္စုစာအုပ္ရဲ ႔ ေနာက္နားခပ္က်က်မွာ ဆရာေမာင္ဒီရဲ ႔ ကဗ်ာတပုဒ္ကို ကူးထားတာေတြ ႔ျပန္တယ္..။ "သိမ္းငွက္တို႔ရဲ ႔သဘာ၀"တဲ။႔ သိမ္းငွက္ပ်ိဳတို႔ရဲ ႔ ဘ၀အစဆိုတာ ဟို..သစ္ပင္အိုၾကီးမ်ားရဲ ႔ ထိပ္ဖ်ားေလာက္ကေန ေအာက္ကို..ခုန္ခ်လိုက္တာပဲ..။ အဲဒီအခါမွာ ငွက္ငယ္ဟာ ေၾကာက္လန္႔တၾကားနဲ႔ တအားေအာ္ဟစ္ရင္း အေတာင္မ်ားကို ျဖန္႔ကားလိုက္ရာမွာ အာကာသထဲမွာ သူ႔ရဲ ႔အသည္းႏွလံုးဟာ ျဗဳန္း..ဆို ေျပာင္းသြားခဲ႔တယ္လို႔ တို႔ အဘိုးက ကြမ္းတရိုး၀ါးရင္းနဲ႔ ေျပာျပခဲ႔ဖူးတယ္။ ။ (ေမာင္ဒီ)...........တဲ႔။ က်မ..ဒီကဗ်ာကို သိမ္းငွက္ကေလးေတြ ၾကားေအာင္..အက်ယ္ၾကီး ဌာန္ကရိုဏ္းက်က် ေအာ္ဟစ္ ရြတ္လိုက္ခ်င္ပါတယ္..။႔

No comments:

Post a Comment