Monday, March 7, 2016

ကင္ဆာ


ကင္ဆာ
ရွင္ဟာ..က်မကို သတ္နိုင္မယ္လို႔ ထင္လား..။
ဟား..ဟား..ဟား..
အားရေအာင္..ရယ္လိုက္မယ္...ကင္ဆာ..။
ကင္ဆာ..
ရွင္ဟာ..လက္တံမႊာေတြျဖန္႔
က်မခႏၶာကိုယ္အႏွံ႔ ကုပ္တြယ္ခ်ဳဳပ္ျခယ္ဖို႔ၾကံလား..။
ဟား...ဟား..ဟား
အားရေအာင္ ..ရယ္လိုက္မယ္..ကင္ဆာ..။
ကင္ဆာ
ရွင္ဟာ..အက်ိတ္အခဲေတြေပးျပီး
က်မေသြးလည္ပတ္မွဳေတြကို ရပ္တန္႔ေစမယ္တဲ႔လား..။
ဟား..ဟား..ဟား
အားရေအာင္ ရယ္လိုက္မယ္..ကင္ဆာ..။
ကင္ဆာ
ရွင္ဘယ္ေလာက္ အမိန္္႔ေတြခ်..
အာဏာရွင္ဆန္ျပေနပါေစ..
က်မ..ရွင္သန္ဖို႔ရွိသေလာက္ကေတာ႔ ရွင္သန္ေနဦးမွာ..။
ဒါဟာ..ကံၾကမၼာနဲ႔လဲ ဆိုင္တယ္..။
ဒါဟာ...က်မရဲ ႔စိတ္ေဇာအဟုန္နဲ႔လဲ ဆိုင္တယ္.။
ကင္ဆာ..
ရွင္ဟာ...ကင္ဆာအစစ္ ဆိုခဲ႔ရင္ေတာင္
က်မ..လြယ္လြယ္နဲ႔ထြက္မသြားဘူး..။
က်မ..အားရေအာင္..ကုတ္ဖဲ႔တြန္းလွန္ပစ္ခဲ႔မယ္..။
ေအာ္..
စိတ္မပူၾကပါနဲ႔..
ဒါဟာ..
အာဏာရွင္ကင္ဆာကို
တခါတရံ

ကဗ်ာဆန္ဆန္..
အာခံသေရာ္ၾကည္႔တဲ႔.. 

ကဗ်ာတပုဒ္ပါ..။ ။

No comments:

Post a Comment